Elállás és reklamáció
Általános szerződési feltételek és reklamációs szabályzat
A webáruházunkban vásárolt termékekre vonatkoznak az Általános szerződési feltételek és a Reklamációs szabályzat.
Milyen garanciát kapok a termékekre?
A webáruházunkban vásárolt termékekre 24 hónapos garancia vonatkozik.
Hogyan küldhetem vissza a megvásárolt terméket?
Amennyiben fogyasztóként vásárol, és nem elégedett 100%-ban a megvásárolt termékkel, a hatályos jogszabályok szerint indoklás nélkül 14 napon belül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a terméket. Ha a termék teljes, eredeti csomagolásában, sértetlen állapotban és használati nyomok nélkül van, az eladó ezt a határidőt 30 naptári napra hosszabbítja meg az átvételtől számítva. Kérjük, küldje vissza nekünk a terméket Elállási nyilatkozattal vagy a számla másolatával, megfelelő csomagolásban, hogy a szállítás során ne sérüljön, erre a címre:
Mipea, s.r.o.
Pod Vinbargom 4114/24
085 01 Bardejov
Szlovákia
Kérjük, ne küldje vissza a csomagot utánvéttel! Ne feledje, hogy a terméket eredeti állapotában és csomagolásában kell visszaküldeni, minden tartozékkal és címkével együtt (a terméknek eladható állapotúnak kell lennie). A visszaküldött terméket csak az átvételt követően tudjuk feldolgozni. A csomagolásnak és a kézbesítési módnak biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget a szállítás közben elveszett vagy megsérült termékekért. A termék ellenőrzése után a pénzvisszatérítés a lehető legrövidebb időn belül, legfeljebb 15 napon belül történik. A pénzt csak banki átutalással utaljuk vissza.
Reklamáció és visszaküldési eljárás
A webáruházunkban vásárolt termékekre vonatkoznak az Általános szerződési feltételek és a Reklamációs szabályzat. Minden terméket vizuálisan ellenőrzünk a szállítás előtt. Ha a csomag sérült vagy hiányos, kérjük, jelezze ezt nekünk a lehető leghamarabb.
Minden reklamációt kérjük, jelentse be ügyfélszolgálatunkon e-mailben az reklamacie@dekorstudio.sk címen vagy hívjon minket a következő telefonszámon: +421 949 214 304.
A sérült termék reklamációjának elbírálásához kérjük, küldjön nekünk fényképet és egy rövid leírást a problémáról az reklamacie@dekorstudio.sk e-mail címre. Azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.
Amint megkapjuk a reklamált terméket, megkezdjük a reklamációs eljárást, és a terméket továbbítjuk a gyártónak elbírálásra. Ez a folyamat akár 30 napig is eltarthat.
Ha a visszaküldött termék gyártási hibás*, gondoskodunk a cseréjéről, és az új, hibátlan terméket ingyenesen elküldjük Önnek. Ha az adott terméket már nem gyártják, egy másik terméket ajánlunk fel, vagy visszatérítjük az árát. Felhívjuk figyelmét, hogy a jelenleg nem raktáron lévő csere termékek szállítása több napig is eltarthat.
* Gyártási hibák azok a hibák, amelyek a gyártási folyamat során keletkeztek, és amelyek nem felelnek meg a gyártó előírásainak. A gyártási hibák nem vonatkoznak a termék dizájnjára vagy az ügyfél által okozott sérülésekre.
A termék biztonságos visszaküldése érdekében gondoskodjon megfelelő csomagolásáról. Kérjük, küldje vissza a Reklamációs nyomtatvánnyal és a számla másolatával, amely egyben garanciajegyként is szolgál, erre a címre:
MIPEA, s.r.o.
Pod Vinbargom 4114/24
085 01 Bardejov
Szlovákia
Kérjük, ne küldje vissza a csomagot utánvéttel. A reklamáció feldolgozását a termék beérkezése után kezdjük meg. A terméket átvizsgáljuk, és a reklamációt általában 15 munkanapon belül feldolgozzuk. A fogyasztók online vitarendezési platformot is használhatnak panaszaik benyújtására, amely elérhető itt: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.